3. 2. 2016.

Mermerni nokti / Stone Marble nails



Nemam da kažem ništa osim da je ovo savršenstvo! Uredno, otmeno i u trendu.
Za ljubitelje lakova mogu se uraditi lakovima, za one odane gel lakovima može i na taj način.
Bilo koji način da se izabere ovi nokti su zaista pun pogodak. Savršeni.

KORISTILA SAM:
MARABU Decormatt akrilnu crnu boju
NSP beli lak za nokte L201 Daisy
GR Golden Rose Gel Look Top Coat



Koristiti zgužvanu streč foliju za nanošenje crne osnove tapkanjem.
Ja sam umesto crnog laka koristila crnu akrilnu boju, zato što se brže suši i bogatija je od laka koji ja imam (NSPL202 Mistery),da sam koristila lak morala bih da nanosim više slojeva. Mislim da je on ok recimo za sheer black manikir (pisaću i o tome ako želite)



Nadam se da ću uskoro postaviti svoj PRVI VIDEO TUTORIJAL na moj YouTube kanal i posve sam sigurna da će to biti baš ovaj. Presrećna sam :0)



Pratite me na mojoj FB stranici (zaista mi to znači i ako niste lajkovali stranicu do sad, molim vas učinite to), Twitteru, Pinterestu, Tumblru, WP, Deviantartu, Instagaramu,Google+ i uskoro i na YouTube kanalu. Gore desno su vam social buttons :0) Ne volim što koristim engleske reči, ali zaista ne znam kako bih to rekla drugačije (osim dugmići za društvene mreže) a da ne zvuči rogobatno.Ako imate ideju, molim vas napišite.


Pozdrav Xo <3


Нема коментара:

Постави коментар