10. 4. 2016.

Sajam kozmetike "Dodir Pariza" , april 2016 - prvi utisci i favoriti





Subotnje popodne na sajmu kozmetike.

VolishPolish na Sajmu kozmetike 

Prvi utisak  - čini mi se da je nekako sve mnogo tiše nego što je prethodnih sajmova bilo.
Na sajmu sam bila oko 16h i prvi utisak je baš takav: tiho. Uporedo sa Sajmom kozmetike održava se i Sajam hortikulture i očekivala sam da bude mnogo mnogo mnooogoo posećenije.
Obzirom da imam sveže informacije sa jednog sajma održanog u Milanu, organizatori Sajma kozmetike zaslužuju vaspitno popravnu opomenu. 
Počevši od cene ulaznice koja iznosi 350,00 (350- za ŠTA za ime sveta?!!!!)  mogu samo da kukam  na uslove na Sajmu. 
Ulaznica preskupa uz koju dobijete skromno odrađen program sajma - sa nepreglednom legendom rasporeda izlagača.... Prevezete se do sajmišta - javnim ili sopstvenim prevozom ( kada je sopstveni prevoz u pitanju budite spremni na još izdataka po satu provedenom na sajmu- stavka ohohohoho). U samoj hali osetno manje posetilaca u odnosu na prethodne godine ( ali hajde dajmo šansu sutrašnjem danu, možda nedelja bude posećenija) i vrućina, zapara i zagušljivost.
Nisam zatekla "Mystic nails" iz Beograda, ni "Nail Line" iz Subotice kao ni L'Oreal Balkan d.o.o sa "Essie" lakovima.
Generalno meni to i nije bitno, jer sve što inače koristim ja nevezano od održavanja sajma lepo naručim i snabdem se.

Milanski sajam ne naplaćuje ulaznice posetiocima, na svakom koraku je besplatno piće od penušavaih vina do sokića i grickalica, kanapea, do hala voze  pokretne trake itd... no da pređemo na lepšu stranu sajma.

Svi koji me prate znaju da koristim NSP gel lakove, raduju me nove boje

Za početak Prima i NSP proizvodi.

NSP SFX gelovi u boji -  tzv. "Holo" efekat zagarantovan!

Prima kozmetika je na samom ulazu, na svom prostranom štandu prepoznatljive crno bele boje predstavila neke nove proizvode što se gel lakova i gelova u boji tiče, a predstavaljena je  i nova spasonosna formula za zanoktice u vidu seruma, koju sa nestrpljenjem očekujem da isprobam!  Svi vi koji imate problema sa istim - zauzmite  niski start, uskoro će biti u prodaji - jupi jeee!!!

Spasonosni serum za negu zanoktica

Mešavina ulja grožđa, avokada, jojobe i badema je dobitna kombinacija u borbi protiv suvih i ispucalih zanoktica. Ovaj serum je deo nove NSP Nail Therapy linije. Bravo za tim iz "Prime". Ura za zdrave i jake noktiće!

 Nove boje NSP gel lakova: Serenity, Fresh Mint, Dusty Rose, Lavander Pink 

Uvek mi je super da se sretnem sa ljudima sa kojima godinama sarađujem i sa kojima sam zajedno "rasla" kao profesionalac. Lepo je kada te prepoznaju i kada te dočekaju kao svog dragog gosta. 

Čuvena NSP "Super krema" koju koristim  od februara - očekujte recenziju 


Cela ekipa iz "Prime" je kao i uvek bila na visini zadatka: ljubazni, nasmejani, užurbani i u poslu, ali spremni da odgovore i posavetuju svakoga. Možete pogledati njihov sajt ovde klik

Nakon bazanja po sajmu prija ovaj osvežavajući balzam za umorna stopala,a spremaju nam i nešto novo za jači pol...


Sećate se možda mog posta na Fejsbuku o lakovima za nokte u spreju? E pa stigoše i do nas.
Održana je prezentacija China Glaze Colored Nail sprejeva a biće i sutra  (nedelja 10.04.2016.) od  17-18h u organizaciji Alexandar Cosmetics,a prezentaciju će voditi Danijela Sič, pa koga zanima....

Od bagatela štandova od srca preporučujem Unitech d.o.o. gde sam pokupovala neke zaista zaista prejeftine proizvode:
Blok turpije - bele za 34,00
Metalni dvostrani potiskivač zanoktica za 114,00
Četkicu za 3d nail art 119,00
Četkicu za akril No8 za 180,00
Kestinu reljefnih tipsi svih veličina 500 komada za 356,00 - takve cene nema ni kod Chinese-a (koje jedva čekam da probam - znam da vrh, vrh vrh idu sa NSP vitražnim pigmenitima!!! )
Klaser mali providni 15x8 cm (onaj za 100 komada tipsi)po ceni od 47,00
Sušene cvetiće "Volim ne - Volim" koje u Srbiji nisam uspela da nađem (ima ih na Ali express-u) za 47,00
I neki šlj bagatela likvid ( 120 ml za 356,00) koji ću koristiti samo za izradu mojih cvetića i 4D mašnica jer  na pakovanju ovog likvida nema deklaracije, tako da ga ne bih preporučila nikome da ga uzima dok se ne uverim da li je monomer MMA (metilmetakril) ili EMA (etil metakril). 
Evo mog ulova: 

Sušeni cvetići "...voli me, ne voli me..." četkice za akril, klaseri, beli blok, potiskivač zanoktica,

Ako su vas cene zainteresovale evo njihovog sajta klik. Inače ko voli i koristi BAD HEAD TIGI liniju za kosu može je pronaći kod njih.


Nisam ranije kupovala kod njih, to je firma iz Novog Sada,a imaju svoju prodavnicu i u Ustaničkoj ulici ovde u Beogradu.
Standardno na sajmu je bio OPI, Zoya....ali se tu nisam zadržavala pa stoga nema ni fotografija.

A na štandu "Alexandar Cosmetics-a " :
MoYou metalne table za pečate - prava poslastica za sve one koji vole nail art i prate svetska dešavanja na tom polju.



Nora The Explorer metalne ploče za pečate

Oduševila sam se i uzela odmah dve table - koje su pored preslatkog pakovanja, na moje veliko iznenađenje malecke: svega 12,5cm x 6,5cm i cena im je 990,00.


Izabrala sam, a šta bi drugo arheolog izabrao - nego table iz "MoYou"  "Explorer" kolekcije - i prve radove jedva čekam da podelim sa vama - ma presrećna sam!!! NORA The Explorer je sve što jednom arheologu ili antropologu, istoričaru ili zaljubljeniku u isto treba <3

Nema reči koje mogu opisati moju sreću zbog ovog "ulova"

Kupila sam 2 metalne ploče. Svaka ima 12 dezena od kojih je svaki veličine 2cm x 1cm.Planiram da uzmem i jednu tablu koja je cela (svih 12x6 cm ) dezenirana i to ni manje ni više nego delom čuvenog Gustava Klimta <3 <3 <3

Obavezno skinuti plavu foliju sa metalne ploče pre prve upotrebe

Postoje i start pakovanja( metalna ploča, grebač, silikonski - neproziran pečat, lak) čija je cena čini mi se oko 2500 - 2700 dinara. 
Tu su i lakovi za MoYou ploče






Moyou London pečati - nisu prozirni, ali su silikonski, a ovaj  Mops sa kapicom je presladak




Više o proizvodima koje možete kupiti u "Alexandru" na njihovom sajtu klik


I svoju posetu sajmu sam završila na štandu "Alessandro International " gde sam se detaljno informisala o strip lakovima i pazarila jedan. 

Strip lakovi - očekujte recenziju

Više o njima pročitajte na njihovom sajtu klik
Super sam se ispričala sa devojkama zaposlenim u Alessandru, želim da ih pohvalim na predusretljivosti i ljubaznosti,razmenile smo neka iskustva i sve u svemu sajam sam napustila prilično umorna ali zadovoljna,dobra energija dragih ljudi koje sam tamo srela anulirala je sve propuste organizatora pomenute na početku teksta.

Detaljnije o kupljenim novotarijama biće posebnih tekstova, a ovo je samo mali presek dešavanja na Sajmu.
Sve u svemu moji favoriti sa ovog sajma su: MoYou ploče za pečate i NSP serum za negu zanoktica.
Toliko od mene za ovaj put... sad žurim da zasluženo uživam ,odmaram i prikupljam inspiraciju za neke  nove noktoludorije! 









Нема коментара:

Постави коментар