27. 4. 2016.

Uskršnji nail art dizajn sa Dizni zekom Trupkom

Please scroll down for English version:


Uskršnji nail art dizajn sa Dizni zekom Trupkom

SRB:
Ćao.
Ove nedelje Pravoslavni hrišćani slave Uskrs.
Evo mog predloga: Uskršnji nail art dizajn sa Dizni zekom Trupkom. 
Diznijev Trupko i mandale plus kolači




Ovaj super sladak nail art dizajn sam osmislila tako da sadrži sve što volim:
preslatkog zeku Trupka iz Diznijevog crtanog filma "Bambi", mandalu koja predstavlja moj omiljeni način ukrašavanja uskršnjih jaja i naravno slatkiše koje sam uradila tako što sam na noktima obojenim u roza, pomoću sugar spun tehnike uradila šaru koja predstavlja preliv od bele čokolade.... 



KORISTILA SAM:
NSP G-lac Snow White
Golden Rose lak za nokte No.48
Golden Rose Matte Top Coat
Marabu Akrilne boje:
                Decorlack belu No.070
                Decorlack tamno braon No.045
                Decorlack crnu No.073
                Decormatt Magenta No.014


Akrilne boje i drugi materijal koji sam koristila

NAČIN RADA:
Na dva  nokta sam od prethodnog dizajna imala beli gel lak koji sam iskoristila kao podlogu za mandalu i zeku Trupka.Ovaj beli gel lak mi je donekle olakšao rad jer u slučaju da pogrešim ne moram da ispočetka nanosim podlogu i čekam da se osuši. 



Umesto gel laka uraditi podlogu kreč belim lakom ( 1-2 sloja u zavisnosti od vrste laka i njegove pokrovne moći).
Na domalom noktu uraditi zeku Trupka. Nacrtala sam ga gledajući u sliku koju sam pronašla na internetu (kucala sam Thumper Disney u pretraživaču).



Prvo sam uradila konture crnom akrilnom bojom, oči i njušku. Popunila sam dobijenu sliku sivom bojom - za krzno lica i ušiju i krem bež bojom za njušku, vrh nosića sam uradil roza bojom kao i unutrašnjost desnog uha.Sivu boju sam dobila mešajući crnu i sivu akrilnu boju.Super se mešaju, boja je odlična.
Mandalu sam uradila na srednjem prstu i to tako što sam od korena nokta krenula sa najsitnijim tačkicama formirajući oblik lunule sivom bojom. Za ove najsitnije tačkice koristila sam čačakalicu, a za ostale regularne dotere ili tzv. tačkalice.


Marabu Akrilne boje

Dizajn na srednjem i domalom noktu sam završila nanoseći regularni sjajni završni lak.
Palac, kažiprst i mali nokat sam prešla roza lakom za nokte i završnim mat lakom.
U gornjim uglovima sam koristeći sugar spun tehniku uradila preliv od bele čokolade.
Bazni i završni lakovi

I to je sve.
Ponudu Golden Rose lakova možete pogledati na njihovom sajtu, evo linka: Golden Rose lakovi za nokte
Marabu akrine boje možete nabaviti u prodavnici u Novom Beogradu a evo i linka da vam bude lakše: Kreativni hobi - MARABU akrilne boje 
Gel lakove koje koristim i bez kojih bih bila izgubljena u vremenu, čekajući da se lak za nokte, osuši možete pogledati na ovom linku:
NSP UV/LED Gel Polish G-Lac


SREĆAN USKRS! 

Intenzivno radim na svojim video tutorijalima za You Tube među kojima će biti i ovaj. Nadam se da će vam u međuvremenu ovaj opis i fotografije biti od pomoći, ukoliko vam se ovaj dizajn dopao i poželite da ga uradite.
Pozdrav :0)

ENG:
Easter nail art design with Disney's Thumper, mandala and cookies

Hello,this is my suggestion for this Easter.This week Orthodox Christians celebrates Easter. This super cute Easter nail art design has everything I like: cute little Disney's rabbit Thumper which is hand painted with acrylic colors, mandala as a pattern for Easter egg design and as it should be when is Easter time: sweets which I created with sugar spun nail art technique.
So, here are everything I used to create it.

I USED:

Material I used to create this cute nail art


NSP G-lac Snow White
Golden Rose nail polish No.48
Golden Rose Matte Top Coat
Marabu Acrylic paint:
                Decorlack White No.070
                Decorlack Dark Brown No.045
                Decorlack Black No.073
                Decormatt Magenta No.014

Easter nail art design with Disney's Thumper

HOW TO DO IT:
I had already a white gel polish on my middle and ring finger which made me easier to create a desired picture, because if I made mistake I don't need to wipe off  the base color and polish my nails again and wait till dry.
Material I used

So, you could polish your nails with white nail polish in two coats.
Thumb, pinkie and index finger polish with pink.
Draw a Thumper the rabbit on the ring finger(I was watching a image I found on internet). I first outline whole image with black acrylic paint, then I outline inner details like snout (mouth, nose) eyes...


Marabu acrylic paints

Then I fill in it with colors: grey for fur and beige for snout, for nose and inner ear I mixed white and magenta.
For eyes I used brown and black and one white dot.
On the middle finger I made mandala with grey (I mixed black and white) and light pink (I mixed magenta and white).
I started near the cuticles with very thiny dots.
I topped this two fingers (middle and ring finger) with regular shiny top coat.
Base polishes and finish nail polish
Pinkie, index and thumb I topped with Matte Top Coat, then I draw with sugar spun technique a white chocolate lines in the upper corner of thumb, pinkie and index finger nail.


HAPPY EASTER!
More information about Golden Rose nail polishes you could find here on this link : Golden Rose nail polishes
Everything about MARABU Acrylic Paints I used for my nail art you could find on this link: MARABU Acrylic Paints
As always my favorite NSP G-lac you could find here NSP UV/LED Gel Polish G-Lac That is all. Soon video on You Tube how to made this super cute nail art design.
Hope you like it :0)

Нема коментара:

Постави коментар