12. 6. 2016.

Filigran na noktima - nail art dizajn transfer folijom

Please scroll down for English version.


Ljubičasta boja i srebro garantuju eleganciju

SRB:
Juni je uvek rezervisan za mature, kako velike tako i male kao i za proslave njihovih godišnjica, ali i za apsolventske večeri.
Ovaj filigran nail art dizajn sam uradila kao predlog za svečaniji manikir, a ujedno mi je i dao priliku da uradim mini recenziju gel laka koji sam koristila kao i da objasim šta su to transfer folije i kako se koriste.
Malo patine i srebra na noktima

Dizajn je elegantan i efektan, a može se uraditi i na prirodnim i na veštačkim noktima bili oni kratki ili dugi.
Za one koji nisu pristalice gel laka, ovaj nail art je moguće uradidti i običnim lakom, a boja koja mu savršeno odgovara je iz Golden Rose Color expert kolekcije No. 60. Umesto folijom filigran šaru moguće je uraditi pomoću akrilne srebrne boje ili metalik srebrnog laka.
Narukvica koja mi je poslužila kao inspiracija

U videu koji sam pripremila je sve objašnjeno, dizajn sam radila na akrilnim izlivenim noktima, a ukoliko imate pitanja slobodno ih postavite ovde ili na mojoj Fejsbuk stranici ili na mom You Tube kanalu. Nadam se da će vam ovaj video biti od pomoći.
Filigranski vez na noktima

Ja sam konačno malo zadovoljnija što se kvaliteta videa tiče. prosto se samoj sebi divim koliko sam toga naučila u proteklih par meseci...Da mi je neko u februaru npr. rekao da ću morati da znam sve o svetlu i šta znače oznake na pakovanjima sijalica (pri tom ne mislim na W) ne bih mu verovala, a sad sam i to naučila. Čisto da znate oznaka K (kelvin) je jako bitna pri izboru sijalie jer od nje zavisi da li će vam svetlo biti žuto ili ne....U svakom slučaju super je naučiti nešto novo i posmatrati svoj napredak. 


IBD gel lak u boji šaljivog naziva "Con-fuchsion"

KAKO SAM OČISTILA SVOJU STARU FILIGRAN NARUKVICU:
Staklenu činiju sm obložila alu folijom, spustila sam u nju svoj srebrni nakit, dodala sam kesicu sode bikarbone i prelila kipućom vodom...i to je sve :0)

KORISTILA SAM:
IBD Gel Lak Con-Fuchsion - ljubičasta metalik nijansa
EMI gel za crtanje - crni
EMI srebrna transfer folija
NSP Super Gloss Top Coat
Nail art četkicu Kolinsky Nevskaya Palitra No.1

Četkicu i ljubičasti gel lak sam kupila u popularnom " Aleksandru" a evo i linka: Alexandar Cosmtics , a završni gel koji ne ostavlja lepljivi sloj je Primin, a evo i linka Prima kozmetika
Moj fotoaparat  je Canon EOS 600D i meni je savršen bez obzira što je jedan od starijih modela...mogućnosti su mu neograničene i još uvek učim da ga koristim, a  možete se pobliže upoznati sa ovim mališom ovde, evo linka ka Canon Srbija sajtu: Canon EOS 600D


*Sve proizvode sam sama kupila. Fotoaparat takođe. ENG:
Jun is as usually prom month so I want to share with you this nail art design which is created with gel polish and transfer foil.
This is also a good opportunity to write a mini review about the products I used to create it.Also I want to explain what are the transfer foils and how to use them.



everything is shown in my YOU TUBE video, if you have any questions please don't hesitate to ask, down below this text, or on my Facebook page.
for those who don't like gel polish and prefer regular polishes, I found that the color similar to that I used is from Golden Rose Color Expert collection No.59, and for the filigree design it is possible to use a silver acrylic paint (but the best effect is when you use foil and paint gel)

HOW I CLEANED MY SILVER FILIGREE BRACELET:
I took a glass bowl which I inlay with aluminium foil and added 12 gr of baking soda,then I put inside my jewelry and pour boiling water over it and that is all, and it works.
FOR THIS NAIL ART DESIGN I USED:
IBD Gel polish Con-Fuchsion 
EMI painting gel - black
EMI silver transfer foil
NSP Super Gloss Top Coat

Nail art brush Kolinsky Nevskaya Palitra No.1

*All products I bought by myself

Нема коментара:

Постави коментар