31. 7. 2016.

Kako uraditi vitražni ombre efekat gel lakom: Back to black




Please scroll down for English version.
VIDEO TUTORIAL IS BELOW


Back to black... vrti mi se po glavi Amy i ova legendarna stvar kada pogledam nail art dizajn koji sam upravo uradila i zbog koga sam veoma srećna. Dugo sam razmišljala kako ga uraditi, bilo mi je nerealno bojiti i senčiti svaki kružić posebno, kako je to popularna Ophelie sa kanala Tartofraises uradila. 
Ok je ako neko to radi za sebe, pa se igra na svojim noktima, ali kako uraditi brzo i jednostavno ovaj dizajn kada sat otkucava, sledeći klijent stiže a trenutni klijent je  nestrpljiv iz 101 razloga...naravno da je u tom slučaju način  na koji je to Ophelie uradila potpuno neprihvatljiv, mada i dalje apsolutno fantastičan.


Elem da se vratim dizajnu. Kako ga uraditi?
Radila sam ga na izlivenim akrilnim noktima.
Izlila sam ih koristeći cover pink i običan pink(koji je proziran ) za vrhove noktića. Zašto? Zato što prirodnije izgleda da  mi se sa druge strane nokta providi boja kojom je  nalakiran nokat (da sam koristila cover pink na celom noktu to ne bi bilo moguće).

Na akrilne nokte sam direktno nanela gel lak u crnoj boji, bez upotrebe base coata i prajmera. 
Gel lak sam  nanela 3 puta. 
Treći sloj nisam polimerizovala već sam gel lakom u beloj boji radila  tehniku mokro na mokro.
Obzirom da je vruće i da gel lak ima tendenciju da se razliva, dobro je raditi brzo tačkalicom dva po dva nokta i onda u UV/ LED lampu.
Kod gel laka ne preporučujem da se na par sekundi ubaci u lampu tek koliko da se gel lak "stegne" jer se dešava da se bukvalno zgužva pri vađenju iz lampe (bar ovaj moj meni).

KORISTILA SAM :
Galaxy Clear UV Sculpting Gel
NSP Concentrate Yellow
Perfect Nails Tečni pigment No.408 Turquoise blue
NSP G-Lac Purple Rain
NSP G-Lac Matisse 
NSP G-Lac Hypnotic

NSP G-Lac Magnificent  (crni)
IBD Just Gel Polish Carte  Blanche (beli)
NSP Super Gloss Top Coat

LINKOVI:
NSP Prima Kozmetika CLICK
IBD JUST Gel Polish, Galaxy CLICK
My camera is Canon EOS 600D CLICK


Za ovu tehniku neophodno je imati ili napraviti vitraž gelove.
Obzirom da ih ja ne posedujem, u videu ćete videti kako sam  ih napravila i kako sam  uradila ovaj dizajn.

*Ovo nije sponzorisan tekst. Nisam primila novac niti besplatne proizvide za pisanje istog. Sve     navedene proizvode sam kupila sopstvenim novcem.


VIDEO TUTORIAL:




ENG:
This nail art design I saw at Ophelie's Tartofraises nail art blog.
She did amazing job with this nail art design, but the way she did it was inappropriate for salon work where you need to be fast. She paints dot by dot, so it takes plenty of time to finish it.
So I tried to make it quicker,and I tried to do it with gel polishes.
First I applied on my sculpted acrylic nails two coats of black gel polish without using any primer and base coat because you don't need it when using gel over acrylic.
On the 3rd coat of black gel polish I used wet on wet technique: on the uncured layer of black I start adding white dots.
Then I cured it for 2 minutes in UV lamp.


For this colorful nail art design you'll need vitrage gel polish that are sheer ( it requires that see through effect like glass).

I USED:
Galaxy Clear UV Sculpting Gel
NSP Concentrate Yellow
Perfect Nails Liquid pigment No.408 Turquoise blue
NSP G-Lac Purple Rain
NSP G-Lac Matisse 
NSP G-Lac Hypnotic

NSP G-Lac Magnificent  (black)
IBD Just Gel Polish Carte  Blanche (white)
NSP Super Gloss Top Coat

LINKS:
NSP Prima Kozmetika CLICK
IBD JUST Gel Polish, Galaxy CLICK
My camera is Canon EOS 600D CLICK


I don't have those gels, so I made them by myself. Everything is in video below.
Enjoy

*This is not sponsored text, I did not receive any money or free products for writing it. All listed products I bought by myself

Нема коментара:

Постави коментар