11. 8. 2016.

Kako uraditi mehuriće akrilnim bojama, staklene 3D oči i Dori

Please, scroll down for English version.

SRB:
Evo slatkiš buljavi, okac Dori i kako je uraditi (prvobitno je trebalo da Dori bude dečak, ali su se u poslednjem momentu predomislili i preimenovali u devojčicu).
Krenuću od podloge na kojoj sam radila:
Kao i obično imam izlivene nokte akrilom: koristila sam pink prozirni akril.
Na nokte sam nanela beli kolor gel - koji sam naručila preko fejsbuka od Tatjane Stojanović i prilično sam zadovoljna. Naručila sam ceo set od 29 boja i platila sam ga 4800. Gelovi su u pakovanjima od 5ml i prilično su gusti i dobro pigmentovani, rađeni za nemačko tržište. Miris im je poput Priminih gel lakova.Tatjana mi je kao poklončić poslala jedan ljubičasti gliter gel.
Cena jednog gela ovako izađe 165 dinara što je zaista povoljno.

Nokte sam nakon završnog Top gela obrisala alkoholom i izmatirala najobičnijom belom blok turpijom.

I krenula sam da crtam Dori.
Ono što jekarakteristično su njene oči, pa sam zato odlučila da one budu urađene 3D.



Mehuriće sam radila akrilnim bojama  koje sam razredila sa dosta vode.
Sve je opisano u videu.

KORISTILA SAM:
NSP Acrylic Powder Clear
NSP Liquid Monomer Novice
UV Farbgel HMG Germany No 125 - beli
NSP UV Top Gel Clear
NSP Super Gloss Top Coat
MARABU akrilne boje Decormatt Dark Violet No 051
                                       Decormatt Magenta No 014
                                       Decormatt White No 070
                                       Decormatt Yellow No 019
                                       Decorlack Cyan No 056

Nail Art četkicu Nevskaya Palitra Kolinsky No 1
3D nail art brush

LINKOVI:
NSP Prima Kozmetika KLIK 
KREATIVNI HOBI KLIK
ALEXANDAR COSMETICS KLIK

*Ovo nije sponzorisn tekst. Sve upotrebljene proizvode sam kupila sopstvenim novcem.





                           
ENG:
Today I want to share with you how I created an adorable Dori with her big eyes, which I decided to do in 3D acrylic. Also I'll show you how to create this cute bubbles with acrylic paint.
Everything is shown in the video.

I USED:

NSP Acrylic Powder Clear
NSP Liquid Monomer Novice
UV Farbgel HMG Germany No 125 - white
NSP UV Top Gel Clear
NSP Super Gloss Top Coat
MARABU akrilne boje Decormatt Dark Violet No 051
                                       Decormatt Magenta No 014
                                       Decormatt White No 070
                                       Decormatt Yellow No 019
                                       Decorlack Cyan No 056

Nail Art brush Nevskaya Palitra Kolinsky No 1
3D nail art brush 

LINKOVI:
NSP Prima Kozmetika CLICK
KREATIVNI HOBI CLICK
ALEXANDAR COSMETICS CLICK

*This is not sponsored text, all listed products I bought bymyself, with my own money.

Нема коментара:

Постави коментар