22. 8. 2016.

Kako uraditi wet on wet tehniku :Vintage nail art dizajn sa roza belim ružama

Please scroll down for an English version.


SRB:

Tehnika wet on wet mokro na mokro se odnosi na primenu gelova i veoma je zgodna za brzi salonski nail art dizajn.
Ja sam je upotrebila kako bih uradila ove roza bele ruže.
Kao i uvek moji su nokti izliveni akrilom.
Na nokte sam nanela 2 sloja gela u boji. Poslednji sloj nisam polimerizovala, to je sloj na kome izrađujem dizajn ciklama kolor gelom.



Gelove u boji sam uzela preko Fejsbuka. Pakovani su u teglice od 5 ml i rađeni su za nemačko tržište, ali su proizvedeni u Kini. Imaju malo oštriji miris, mene podseća na miris NSP gel lakova. U zavisnosti od nijanse, neki pokrivaju dobro već pri prvom nanošenju,a neki nakon dva nanošenja.
Što se načina rada tiče, sve je objašnjeno u videu, a ako imate dodatnih pitanja možete me pronaći na svim društvenim mrežama do kojih vas vode dugmići koji su smešteni gore desno od teksta.


KORISTILA SAM:
Za izradu noktiju
NSP Acrylic Powder Pink
NSP Liquid Monomer Novice
NSP Nail Prep
NSP Primer
Summer šablone

Za izradu dizajna:
HMG Color Gel No.111 beli
HMG Color Gel No.102 ciklama
E.Mi Paint Gel Black Tulip
E.Mi transfer foliju zlatnu
NSP Super Gloss Top Coat
Nail Art četkicu Nevskaya Palitra Kolinsky No.1


LINKOVI:
E.Mi folije i paint gel KLIK
Alexandar Cosmetics (Nail Art četkica) KLIK
NSP Prima Kozmetika KLIK

Nadam se da vam se dizajn dopada.
Zapratite me na Instagramu, tamo redovno postavljam fotografije i mini video tutorijale @volishpolish i lajkujte VolishPolish 
Facebook stranicu :)
*Ovo nije sponzorisan tekst, sve navedene proizvode sam sama kupila i nisam plaćena za pisanje istog.



ENG:

The wet on wet nail art technique is a quick way to create a great salon nail art design.
I used it to create this beautiful vintage nail art design with pink roses.

As usual my nails are sculpted with acrylics.
On my nails I applied two coats of white color gel and the last second coat is uncured.
Color gels I used are manufactured in China, but they are meant to be sold in German market.
On the uncured second layer I used pink to create the roses.
Everything is shown in the video.
If you have questions considering nail art be free to contact me on any of my social media pages: the social media buttons are on the top right of the page.
I hope you like this post.
See you soon :)



I USED:
For nails:
NSP Acrylic Powder Pink
NSP Liquid Monomer Novice
NSP Nail Prep
NSP Primer
Pink Summer forms

For design:
HMG Color Gel No.111 white
HMG Color Gel No.102 pink
E.Mi Paint Gel Black Tulip
E.Mi transfer foil gold
NSP Super Gloss Top Coat
Nail Art brush Nevskaya Palitra Kolinsky No.1

Hope you like it.
Follow me on my Facebook and Instagram page @volishpolish

*This is not sponsored text, all listed products I bought with my own money, I did not received any money for writing this.

Нема коментара:

Постави коментар