8. 10. 2016.

Holo Glam Nail Art Dizajn

Za ovaj dizajn koristila sam najfiniji holo gliter izuzetno sitne granulacije koji mi je poslala da testiram Biljana Lekovic.



Moji nokti su sto se starosti tice vec negde pred rebalans, ali drze se nekako...
Mi koji se bavimo noktima, slabo stizemo svoje noktice da odrzavamo...Inace nosim nokte od akrila i to NSP XXX Pink. radjeni su u jednoj boji.

KORISTILA SAM:

Holo gliter od Biljane Lekovic
NSP UV French gel (obicam beli - nije bilder)
NSP Super Gloss
NSP Clear Acrylic Powder
NSP EC Color Gel - beli



Cetkica je Nevskaya Palitra Kolinsky No 00



NACIN RADA:
Pogledajte u videu, a za sva pitanja u vezi nail arta mozete me pronaci na mojoj Facebook stranici, Instagramu ili pitanja mozete postaviti i ovde u komentarima.




KORISNI LINKOVI:

Biljin holo gliter KLIK
NSP Prima Kozmetika KLIK
Nevskaya Cetkica KLIK

*Sve proizvode osim holo glitera sam kupila. Holo gliter sam dobila na testiranje, kako sam i navela u tekstu.

Нема коментара:

Постави коментар