31. 10. 2016.

Kako uraditi Geometrijski gradijent: kolor gelovima, akrilnim bojama ili gel lakovima


Ovo je naprednija varijanta klasičnog gradijent manikira.
I ne radi se ni približno slično kao gradijent na koji smo navikli, ali uošte nije komplikovan za uraditi ako imate kvalitetne boje, što nije bio moj slučaj.
Bilo da ste odabrali akrilne boje, gel lak, kolor gelove ili obične lakove geometrijski gradijent je pun pogodak ako su boje kvalitetne tj. pune pigmenta.
A i sami znate da nije svaka boja istog proizvođača snabdevena istom količinom pigmenta - zato treba istraživati i pronaći kod svakog od njih ono najbolje :)




(Dodatna muka: ako ste rasejani kao ja, pa snimite ceo video tutorijal radeći na modelu, pa pri prebacivanju snimljenog materijala na kompjuter, greškom, nesvesno obrišete ceo set fotografija, pa zbog toga ponovo, ali sad sami u ulozi modela odradite sve da bi imali i video i adekvatne fotografije uz njega i dobijete tako dva videa ali jedan set fotki a nijednim od urađenih stvari niste zadovoljni, a vreme je za objavljivanje...

Onda odlučim da uploadujem video u kome sam radila na modelu (Mici hvala ti do neba) a da fotke za blog budu fotke mojih noktića... i na kraju po treći put snimam - i to opet na svojoj ruci, jer nisam bila zadovoljna uglom iz koga sam snimala ruku modela, pa kako bude...makar ćete znati kako ovaj dizajn ne treba da izgleda.


Finalni izgled (nakon skraćivanja)


Suština je da se koriste samo dve boje, i da se svaki naredni red šare radi tako što se prethodno korišćena nijansa meša sa belom.
U video tutorijalu sam objasnila postupak rada.Može se uraditi i akrilnim bojama, na osnovi koju čini ili običan lak za nokte ili gel lak ili kolor gela i naravno može se u potpunosti uraditi gel lakovima ili kolor gelovima (moguće je uraditi ih i običnim lakovima, ali potrebno je dosta vremena da se šara osuši - zato biram akrilne boje uvek, jer im je vreme sušenja izuzetno kratko, što ih čini mojim omiljenim materijalom za rad).


Ovako su izgledali pre nego što sam ih skratila za dužinu tamno ljubičastog reda geom,gradijenta
Mislim da ovaj dizajn inače bolje ide uz kraće nokte

Oni koji se odluče da ovaj manikir urade akrilnim bojama - dobiće jednako lep efekat, ako ne i bolji - jer lepota ovog dizajna mnogo zavisi od količine pigmenta u bojama koje koristimo.
U video tutorijalu sam koristila kolor gelove, ali vi koji se odlučite za akrilne boje na osnovi od običnog laka za nokte, ćete koristiti isti princip rada, samo bez UV lampe, a kao završnicu upotrebite regularan Top Coat, sjajni ili mat - šta vam se više svidi. Ja sam kombinovala, pa sam na dva nokta na kojima je geometrijski gadijent upotrebila mat završnicu.


Predlog za jesenji manikir

Koristila sam HMG kolor gelove, koji su zaista dobri (odnos kvaliteta i cene je premašio moja očekivanja), ali sam se prilično namučila sa ovim dizajnom, jer nekako se baš tamno ljubičasta boja koju sam isplanirala da koristim nije pokazala kao idelna za ovaj dizajn (posebno pri crtanju prvog reda  - punom nijansom u koju nisam dodavala belu boju, jer je boja nekako bledela, gubila se i delovala neuredno na tom prvom redu, zbog čega sam morala da na kraju kada sam uradila ceo dizajn, taj prvi red pređem još jednim slojem ljubičastog kolor gela - zbog čega je on jači u odnosu na sledeći red sa kojim treba da se u potpunosti uklopi sa minimalnom razlikom u nojansi). Problem sam rešila tako što sam na kraju pred fotkanje skratila svoje nokte.


Da li zbog samog kvaliteta kolor gela ili što je prilično nezgodno i teško samoj sebi ispred kamere (držeći ruku priheftanu za sto) uraditi ovaj dizajn,  meni se vrhovi  (prvi red geometrijskog gradijenta) uopšte nisu dopali



Fotkano u studiju


Nakon skraćivanja tamno ljubičastog reda

Još jedna bitna stvar je da su HMG gelovi gusti i da sam imala prilično problema pri nanošenju boje, jer sam HMG ljubičasti mešala sa isto tako gustim NSP EC - belim kolorcem. Problem sam rešila na kraju mešajući HMG ljubičasti sa običnim NSP UV French Gelom (koji nije gardivni gel i ređi je).


Na kraju ja sam ipak zadovoljna: kako je počelo i šta se sve izdešavalo, super se završilo. I da nije ovog bloga i vas sigurno bih dugo nosila ovaj geometrijski gradijent nail art dizajn.
KORISTILA SAM:

HMG Color Gel No 125 - tamno ljubičasti
NSP EC color gel - beli
NSP UV french White gel
NSP Super Gloss Top Coat
NSP Acid Free Primer

Nail Art Četkicu Nevskaya Palitra Kolinsky No 00
Clarissa ACqurio BUFFER turpiju 220

Za one koji nemaju UV lampu
MARABU Decormatt akrilnu boju Dark Violet
MARABU Decormatt Classic akrilnu boju - belu
Flormar Smoothing White No 300 beli
Golden rose  -Color Expert No. 59 tamno ljubičasti
Golden Rose GR Gel Look Top Coat
Golden Rose GR Matte Top Coat

NAČIN RADA JE OBJAŠNJEN U VIDEU:


Kako bilo, na kraju noktići su "ispali" tako kakve ih vidite,namučili su me, ali mi se iako imam sto zamerki ipak dopada boja, ide mi baš uz jesen. Bez alata nema ni zanata i ma koliko vešti bili desi se da stvari ne krenu baš onako kako ste planirali, a dosta toga zavisi i od materijala koji koristite :)

Koje ste vi boje odabrali?



LINKOVI:
NSP Prima Kozmetika KLIK 
BUFFER TURPIJA KLIK
NAIL ART ČETKICA KLIK
MARABU AKRILNE BOJE KLIK
Golden Rose lakovi za nokte KLIK

Нема коментара:

Постави коментар