26. 11. 2016.

Nail Art Dizajn OTISAK SRCA

Ovo je zaista jednostavan dizajn i svako  može da ga uradi, čak i oni koji nemaju ni najmanju sklonost ka crtanju

Biće vam potrebne:
Makazice
Nalepnice obične 
Olovka
Crni lak za nokte ili arkilna boja
Beli kreč lak
Bezbojni završni lak tj. Top Coat



Ovaj dizajn sam već ranije radila u Februaru povodom Dana zaljubljenih, ali tada nisam imala uslova da snimim i video tutorijal. 
Kako sam uradila tada nokte ovom tehnikom, možete pogledati ovde: KLIK
Sada sam za razliku od dizajna u februarskom postu, dodala otiske prsta i na ostale nokte i ovaj nov dizajn mi se više dopada. Naginje minimalizmu koji je na  moju veliku radost opet popularan :)


KONAD Lak za pečatiranje i GR Gel Look Top Coat nisu kompatilni

Pre nego počnete sa radom bitno je da je podloga -  u ovom slučaju beli kreč lak, POTPUNO SUVA. Obratite pažnju samo da vam je zavaršni lak kompatibilan sa lakom kojim je rađeno srce i otisci uopšte - jer ako koristite lak za izradu pečata poput KONAD lakova, oni se sa većinom završnih ne slažu i delimično rastvore lak kojim je urađen dizajn i dobije se zamuljan izgled.



Takođe je dobro veličinu srca uskladiti sa veličinom nokta - tako što ćete nalepnicu prisloniti na svoj nokat i olovkom otprilike obeležiti gde treba da budu ivice srca.

Za ovaj dizajn ja sam koristila KONAD crni lak (neverovatno je dobro pigmentisan) ali su mi ruke izgledale kao da sam sad izašla iz štamparije :)
Na noktima imam beli gel lak. Kao završni sam koristila Super Gloss gel (jer nemam Konadov završni lak).
Toliko od mene...



2 коментара: