15. 12. 2016.

Nail Art Design Rudolph The Red Nosed Reindeer

Ćao,
Ovo će biti jedan ultra kratak post, za sve vas koje zanima kako sam nacrtala Rudolfa i pahuljice...

Rudolfa sam prvo radila na tipsama (koje su uglavnom veće i duže od noktića klijenata, na kojima uglavnom radimo) da proverim da li će mi i kako ići...



Zatim, naravno čim su tipse sa nekim dizajnom na stolu - to uvek privuče pažnju klijenata... :) i uvek požele baš to i baš takav dizajn.
Znate i sami kako to ide...bilo da ste moj kolega bilo da ste klijent...




Noktići su rađeni akrilom naravno,završila sam ih za sat i po,  a za ovaj nail art dizajn mi je bilo potrebno još sat vremena. Da ne dužim, rekoh biću kratka...
Evo detaljnog spiska šta sam sve koristila za ovaj preslatki dizajn, koji sam uradila inspirisana radom Olje Golupkine.

KORISTILA SAM:

MARABU Acrylic Paint Dark Brown No 045
                                    Black No 073
                                    White No 070
                                    Geranium (red) No 230
NSP Prima Kozmetika EC color gel - white
NSP Prima Kozmetika Gel polish - Sea foam
NSP Prima Kozmetika Clear Acrylic Powder
NSP Prima Kozmetika Neon Blue Dust
FSM Top Coat 
Glitter French Trake F031S 
                                  H030S






Tirkiznu podlogu za Rudolfa sam dobila mešanjem EC belog color gela i Sea foam tirkiznog gel laka.Rudolfa sam kompletno uradila akrlnim bojama.
Završni sloj je FSM nefiksirajući top coat.



Pahuljice sam nacrtala belim EC kolor gelom i najtanjom četkicom koju imam: Nevskaya Palitra Kolinsky 00, pre UV lampe posula sam ih mešavinom Clear akrila i gliter prahova F031S i H030S u odnosu 1:2 (jedan deo akrila dva dela glitera)
Polimerizovala sam u UV lampi 2x2 min.
Na noktićima malog prsta i palca sam uradila džemperiće bodom klot frket :) 

Podloga je beli EC Primin, završni je FSM nefiksirajući Top Coat. 
Tankom četkicom Nevskaya Palitra 00 sam izvukla šaru džempera i posula svetlo plavim akrilnim prahom (koji sama pravim mešanjem belog i plavog kolor praha (neon svetlo plava) - jer nemam pigmente, ali može i na ovaj način da se dobije Ok boja-važno je samo dobro promućkati (a prethodno DOBRO zatvoriti posudu).
Posipala sam sve dok je gel upijao akril prah.
Polimerizovala u UV lampi 2x2 minuta. 



Inače FSM se polimerizuje 3 minuta u UV lampi - u protivnom gužvaće se usled nedovljne polimerizacije.
Kupila sam ga kod lokalnih Kineza za 550,00 dinara i uzela sam dva kako bih imala jedan samo za glitere i jedan čist bez čestica glitera.

LINKOVI:
French Trake gliteri KLIK
Marabu akrilne boje KLIK 
Prima Kozmetika NSP KLIK

Ukoliko želite video tutorijal za ovaj nail art dizajn, ostavite mi poruku u komentaru :) 

*Ovo nije sponzorisan tekst, sve navedene proizvode sam kupila.





Нема коментара:

Постави коментар