18. 2. 2016.

Gde ja čuvam svoje četkice za nail art? / My manicure case



Please, scroll down for English.

SRB:
Ćao svima, 
Pisala sam o čuvanju i održavanju četkica, tekst možete pogledati ovde , a evo da vam pokažem u čemu ja čuvam svoje crtaće blago.




Kutiju za čuvanje četkica kupila sam u "Belle Donne" iz Kragujevca kod gđe Snježane Adamović i toplo vam je preporučujem. 




Ubaciću link za njihov fejsbuk profil na kraju teksta, pa preko fejsbuka, ukoliko niste iz Kragujevca možete da naručite sve što vam je potrebno. 
Prodavnica je specijalizovana za nailart, manikir, frizere i kozmetičare. Divni su i uvek me obraduju nekom sitnicom koju mi ubace u porudžbinu i stvarno su brzi, efikasni i precizni što se porudžbina tiče.




Kutija je odlično odrađena, četkice u njoj su sigurne i na svom mestu, pričvršćene pomoću lastiš traka i futrola u koje se umetnu. Deo koji je predviđen za vrhove četkica je dodatno zaštićen plastičnom folijom koja se lako briše, kako se ne bi oštetio pliš kojim je kutija postavljena.Cena ovog mini koferčeta je bila oko 1990,00 dinara, čini mi se.






Inače kutija se savršeno slaže sa mojim ogromnim kozmetičkim koferom. O njemu neki drugi put.

Link za fejsbuk stranicu prodavnice: Belle Donne

ENG:

Hello everyone!
I wrote about how to clean your nail art brushes, the text is here 
and now I want to show you where I keep them.




This little cosmetic case I bought from Mrs Snježana Adamović. Her store is located in Kragujevac, but you can contact her and make order on Facebook (I'll put a link for her facebook page below the text).




The case I bought is really good quality and it keeps my acrylic and nail art brushes safe and in place. It is coated with black fabric and has a surface for  brushes bristles, coated with plastic, for easy cleaning.



I've paid for it about 16,65 eur and it is worth it. Really.
As I promissed, here is the link for Facebook page: Belle Donne 
I hope you will find something for you.





Нема коментара:

Постави коментар