22. 3. 2016.

Handmade nail charms / Ručno rađeni ukrasi za nokte

veličina mede je 13mm, mašnice 10mm,ispod mašnice oslikane ručno akrilnim bojama
Please scroll down English version.

SRB:
Ovo su neki ukrasi za nokte koje sam ja pravila ručno. Radila sam ih inspirisana stvaralaštvom "Susan Glam". 
Ja sam samouka i ovde možete videti koliko sam napredovala u ovome. Od apsolutnog početnika kada sam se trudila i radila mašnice slične ovoj do 4D  mašnica koje vidite ovde, stigla sam apsolutno sama bez ičije pomoći. 



Drago mi je da sam sačuvala ovu malu mašnicu koju sam napravila ne sećam se kad, jer mogu da vam pokažem svoj napredak.I sigurno da sam tada bila veoma ponosna na ovu mašnicu čim sam je sačuvala.





Kao što vidite ona je sve samo ne lepa :D Sada mogu samo da vam kažem da ko hoće nađe način, i da vežbanje čini čuda. 
Ne, nisam imala novca da plaćam sebi časove. Sedela sam i vežbala sama.


veličina mašnice 10mm

Dok ne potrošite brdo materijala nećete naučiti. Dok ne utrošite sate i sate vežbajući nećete stići željenu veštinu.


moji neuspeli radovi...




svi privesci se skidaju po potrebi

Zato morate vrednovati svoj rad. 


Moj omiljeni medica <3 boju za njuškicu i unutrašnjost ušiju sam sama napravila


Zato morate naplatiti svoje znanje i trud. Kada budete znali da naplatite svoje vreme, znanje, veštinu, onda će i drugi znate da cene to što činite, a onda ćete moći da sebi priuštite nove edukacije, brdo materijala za rad. U ovom poslu važno je stalno učiti i ulagati u sebe.
Još neke ručno rađene ukrase možete pogledati ovde: klik


veličina listića i ruže  je 5 mm,šarene mašnice 12mm






ENG:


teddy bear and nude color bows,under handpainted acrylic 4D bows

Some nail charms inspired by work of Susan Glam.
I am self taught, and you could see here how I  progressed from  beginner beginner charms to the more elaborated 4D bows.
I accidentally saved one bow I made earlier, and I must have been very proud of it since i saved it


my first bow




As you can see it is anything but pretty :D I am glad that I saved it, so you could witnessed my progress.
I can tell you that practice makes perfect, and where there's  will there's a way.


You should practice, until you spend the tones of material, until your eyes start burning. 


my fails collection


leafs and rose are 5mm long , colorful bow is 12 mm


You should spend hours and hours practicing the same bow until you figure out how to properly fold it. 



That will show you the real value of your work. Susan Glam's items are pricey, her nails are pricey, but she knows the value of her work, and as it should be. 



So for these cuties I used NSP acrylic powder and NSP Slow Liquid Monomer. 
I often add some acetone into liquid which facilitate manipulation with it. 


Teddy bear is 13 mm and bows 10 mm

For more handmade nailcharms go here: click

Нема коментара:

Постави коментар