27. 12. 2016.

Kako da uradite novogodišnji venčić bez crtanja? Nikad lakše!

U ovoj gužvi oko praznika, ipak sam stigla da spremim jedan praznični video tutorijal.
Kako da uradite novogodišnji venčić - bez crtanja!
Zaista, za  dizajn koji sam pripremila nije potreban nikakv specijalni pribor niti veština, talenat, znanje...


Može se uraditi i običnim lakovima i gel lakovima i kolor gelovima, a i akrilom u boji...
Zato, evo ga:Nikad lakši način za crtanje novogodišnjeg venčića.

Dakle,ono što će vam biti potrebno je u spiskum a odmah zatim sledi i video tutorijal.
Pa, uživajte...


KORISTILA SAM:
Golden Rose GR Color Expert No 063 - svetlo zeleni
Golden Rose GR Nail Lacquer No 242 - kreč beli
Golden Rose GR Gel Look Top Coat
Essie Aperitif NL 59 - crveni

Doter/tačkalica ili bilo kakav oštar predmet - igla, olovka, čačkalica



Način rada je zaista jednostavan, jedino što se mora malo duže čekati da nokti na kojima je uradjen venčić  budu suvi ako se radi lakovima za nokte.

Evo i videa:



Nadam se da vam se dizajn dopada i da vam će vam biti lako i slatko da ga uradite.

Za sva pitanja, potražite me na Facebook stranicama volishpolish i noktizemun, kao i na istoimenim Instagram profilima:
@noktizemun @volishpolish

*Ovo nije sponzorisan post, sve pomenute proizvode sama sam kupila, Essie lak sam dobila za osvojeno prvo mesto u nagradnoj igri koju je organizovala kompanija L'Oreal Balkan.

Нема коментара:

Постави коментар