9. 4. 2017.

KAKO NA NAJLAKŠI NAČIN URADITI VEZ: Nail Art Dizajn Gliterom

Kratki nokti posle duuugooo vremena! Osim što sam se baš uželela da nosim kraćoze, potrebni su mi baš kratki nokti jer ću u narednom periodu više raditi na svom Etsy izlogu i praviti  moje mašnice i priveske, a to mi je mnogo lakše da radim kada su  mi nokti kratki. Takođe doneli su mi olakšanje kada je reč o tipkanju po tastaturi  - a tipkam puno, baš puno - što po kompjuteru, što po foto aparatu...


SUPER NAILS COLOR GEL SMOKEY EYES & SILKY PINK + FRENCH TRAKE GLITER M1002S

Dakle, skartila sam noktiće - eto i to se dešava, el. turpijom skinula akril koliko je bilo potrebno i nanela gel i onda kolorce.Praktično sam uradila ojačavanje noktića. 
Srećom imam prilično zahvalan oblik nokatne ploče,  pa i ovako kratki moji nokti ne deluju minijaturno.

Izabrala sam kolorce brenda SUPER NAILS - i to Smokey Eyes i Silky Pink. 


SUPER NAILS KOLORAC SMOKEY EYES
SUPER NAILS KOLORAC SILKY PINK

Super Nails je novo ime na našem tržištu. U pitanju su gelovi iz Nemačke, visoko kvalitetni - a po veoma povoljnoj ceni: 4gr košta 250,00. Takođe u ponudi postoji i veliki izbor gradivnih gelova kao i gelova specijalno namenjenih za pinčovanje i cena im je takođe odlična: 15 gr košta 850,00 
Ubaciću linkove ispod videa, ako sam vas zainteresovala i poželite da ih naručite - a za kupovine preko 1500,00 dostava vam je besplatna, što je super.



Super Nails kolor gelovi se polimerizuju za 120 sekundi u UV lampi i 90 sekundi u LED lampi.
Nakon lampe ostavljaju lepljivi sloj koji je idealan za nanošenje pigmenata i glitera. Samoravnajući su i pokrivaju u 1-2 sloja. Potpuno se suše čak i naneti u debljem sloju. Ne može se desiti da ostanu "živi".
LAKO I EFEKTNO : VIDEO TUTORIJAL JE NA DNU TEKSTA

Ponekad je teško crtati četkicom na maloj površini - a  i što se mučiti ako se stvari mogu pojednostaviti - ja sma zato upotrebila CD marker, mada za tu namenu postoji akrilna olovka - specijalizovana za crtanje po gelu i akrilu, a takođe je možete nabaviti u prodavnici Nails Laba MJ23 u Inđiji - po ceni od 670,00
Ja sam bila avanturista pa sam isprobala marker koji sam imala pri ruci i završio je posao.





Nakon što sam iscrtala željeni dizajn po svakoj liniji sam morala da pređem nefiksirajućim završnim sjajem. Ja sam koristila FSM koji mi je bio pri ruci i preko njega sam posula mešavinu glitera i clear akrila - odnos je 2:1, a vreme sušenja duplo u odnosu na uobičajno.



LINKOVI:
Super Nails kolor gelovi: KLIK

GLITER M1002S  French Trake KLIK

Нема коментара:

Постави коментар