4. 2. 2016.

Plaid blanket nailart / Kako utopliti nokte


Its very cold outside, so I think this design is a must have for this cold weather and snow. Just in time to warm up.Plaid blanket design on my nails, and me comfy wrapped in a plaid blanket with a cup of warm tea, mmmm :0)


Design inspired by #sensationails4U
For this beautiful design I will make a tutorial soon,so stay tuned.
Design was all hand painted with acrylic paint. I started out with just one base coat of red polish NSP Maroon L283.
Red polish from: NSP professional nail lacquer, L283 Maroon
Acrylic paint: NSP gold acrylic paint and Marabu black acrylic paint
Everything topped with: GR Golden Rose Gel Look Top Coat


Hladnoća koja traje već danima me je inspirisala da pokušam da uradim ovaj dizajn koji sam videla na IG @sensationails4U. Dizajn kariranog ćebenceta na noktima, šolja toplog čaja u rukama, sneg napolju a ja udobno smeštena u fotelju ušuškana u slično ćebence, uživancija :0)
Nimalo lak zadatak (da ne računam fotkanje, jurenje svetla, gnjavažu oko trunčica koje su se nahvatale na nokte, sređivanje i hidriranje zanoktica.....jer ne koristim fotošop), mislim da sam bar 5 puta skidala i mazala. Potrebno je bilo potrefiti debljinu četkice, gustinu akrilne boje kako bih dobila prozirnu i intenzivno crnu. Ceo dizajn je ručno iscrtan akrilnom bojom. Prvo sam kao osnovu nanela crveni lak NSP L283 Maroon. Nakon što se dobro osušio počela sam da iscrtavam akrilnom bojom sam dizajn.
Za ovaj dizajn sam koristila:
Crveni lak NSP L283 Maroon
Akrilne boje NSP zlatna
Akrilna crna boja Marabu
GR Golden Rose Gel Look Top Coat
Toliko od mene :0) <3

Нема коментара:

Постави коментар