4. 2. 2016.

Savršeni beli manikir, jednostavno a neobično/Perfect white nails,simple and unusual



Davno sam negde na netu videla fotografiju sličnog manikira. Uredno urađen, precizno izvučene linije i ostavljen savršen PRAZAN prostor u sredini nokta oivičen srebrnom trakom. Zaista sam želela da ponesem ovakav manikir u toj crnoj varijanti, ali šta god da sam pokušala nije to bilo to.Trudila sam se da lak nanesem paraleleno uz zanoktice do otprilike sredine nokta, a pri vrhu nokta sam pokušavala da nanesem lak vertikalno.I čak i kad bi mi pošlo za rukom to da uradim,bez da su vidljivi tragovi četkice tj. pravci nanošenja laka, pri nanošenju drugog sloja bilo mi je jasno da će taj dizajn biti sve, samo ne ono što sam ja želela.

I konačno došao je taj veliki dan da i ja ponesem ovaj čarobni dizajn. U beloj boji, OMG koliko sam sreeeećnaaaa!!!!
Prosto je da prostije ne može biti, samo mi je kliknulo odjednom i BAAAAAM evo ga!

Sledi video tutorijal uskoro, biće na mom kanalu na YouTube 
Do tada evo fotografija tog divnog, prelepog, sofisticiranog, otmenog, jednostavno neobičnog dizajna koji me je bukvalno oduševio.
U međuvremenu možete me pratiti na FB, Twitteru, Tumblr,Deviantartu, Google+, IG, Pinterestu, You Tube

Za ovaj manikir koristila sam:
NSP lak za nokte L201 Daisy
Srebrnu traku u rolni kupljenu čini mi se u Mystic Nails u Beogradu.
Nadam se da vam se dopao ovaj dizajn,mene je oduševio. Uživo je još lepši.
Pravo osveženje <3
Pozdrav do nekog novog dizajna :0) <3 Xo


Toliko od mene :0) <3

Нема коментара:

Постави коментар