8. 3. 2016.

Čokoladice iz mašte:VolishPolish ili Kad te prijatelj iznenadi

Please scroll down for English.

SRB:
Evo samo da se javnem i pohvalim :0)
Pogledajte šta sam danas dobila!!!!



Drugarica mi je poslala i apsolutno me oduševila!
Ivančica je nekada dolazila kod mene na nokte, jer smo delile zajedničku ljubav prema akrilu. Sada se bavi izradom torti od kartona koje su sada apsolutni hit (za vrtiće jer u vrtićima nije dozvoljeno donositi torte kada je rođendan) i pravi i ova mala čudesa koja su me oduševila.




Otvaram kutiju i ne verujem! Vidim poznata mi fotografija!



 Kad sam malo bolje pogledala, vau! Pa to je profilna fotografija moje stranice sa fejsbuka! I fenomenalno je!



 Krenem da raspakujem kad ispod ima još - puuno čokoladica sa maleckom fotografijom noktića koje sam radila i za koje sam nagrađena od strane "Essie Srbija."





Ovo je tako dobra stvar! Super je imati ovo kao reklamu za svoj biznis, svi vole mini čokoladice! Pa još Štarkove! Ma genijalno! A tek za poklon! Mislim, šta pokloniti danas nekome, kad svi mogu gotovo sve da kupe (što se inače poklanja)... eto da ne bi bilo uobičajno: knjiga, deodorans, setovi za tuširanje,omašeni karmini i parfemi, omašene boje pri izboru krpica itd., lepo se obratite Ivani na Čokoladice iz mašte, odaberete prigodnu fotografiju i gotovo. Padaju mi na pamet divne ideje... spremite ovakve čokoladice i na njima fotografija mesta na koje ćete da povedete ljubav svog života ili spremite čokoladice a na njima fotografija kupljenog poklona, vereničkog prstena, poruka, izjava, pitanje...,ma sve zavisi samo od vaše mašte... Originalno jel da?
Ja sam o d  u š e v lj e n a !!!
Ivana hvala ti ! 


ENG:
Hello!
Look what I've got by post express today!
My very dear friend sent me this package as a surprise! And it really was a surprise! In my wildest dreams I could not imagine that I will get chocolate with my facebook page profile photo.


When I start to unpack it I was so excited and happy and I appreciated the moment and sun and everything what makes that moment so magical! She really made this a very special day for me.




The light pink box with big white dots and pink ribbon and inside of it - many chocolates, my favorite mini "Stark".



This is a great way to make a surprise to somebody, it is also great for advertising. It is much better to give a customized box of chocolates to somebody rather than deodorant or some gift set from the supermarket ...




So if you want to make surprise - try to find Ivana's page on Facebook Čokoladice iz mašte . 






You could send her a photo you chosed and she will take care of the rest and the magic begins when your special person unboxes the present!
I  love it,  Ivana thank you!
Follow her on facebook click





Нема коментара:

Постави коментар