5. 3. 2016.

Uradi sama OPI manikir sa ili bez OPI lakova No.3 : Garden Party / DIY OPI manicure with or without OPI lacquers No.3 : Garden Party


Please scroll down for English version.


 


SRB:
Ćao.
Ovo je treći OPI nail art dizajn iz New Orleans kolekcije koji vam predstavljam i koji možete da uradite sa OPI lakovima, ali možete i kao ja da ga uradite i bez njih.
Za izradu ovog nežnog manikira opijevci su koristili:
OPI Natural Nails Base Coat kao osnovu
"Spare me a french quarter" - što je neka ljubičasto pinkičasta nijansa
"Got myself into Jam-balaya" -  boja breskve
OPI Top Coat




Što se mene tiče previše mi je da izdvojim 2300 dinara za dva laka za nokte, a ako računam i bazu i sjaj dodajte još toliko. 
Što je mnogo mnogo je na ovu skupoću. 
Volim OPI lakove i da me ne shvatite pogrešno volela bih da mogu da ih koristim onoliko koliko ih koriste devojke po S,Z, SZ Evropi i SAD.



Oni koji me znaju dugo - i koji su dolazili kod mene na noktiće,sećaju se da sam još 2001. imala OPI lakove a ubrzo sam nabavila i ESSIE lakove (za oba brenda tada su znali samo ljudi koji su bili/živeli u SAD i po povratku su tražili salon koji ima ove lakove i tako su došli od mene i dan danas se družimo na obostranu radost i ako ovo čitaju neka znaju da ih mnogo volim <3 ).
Eto znači ljubav prema OPI lakovima traje dugo, ali je nesrećna ....




Da ne dužim:
Opijevci su osmislili manikir za promociju OPI New Orleans kolekcije lakova, koju možete da pogledate ovde: klik , a  ja sam ga preradila koristeći svima dostupne lakove, pa da krenemo:

KORISTILA SAM:

NSP lak koji ne znam koji je broj ali ću se potruditi da saznam, jer mi je ostala nalepnica sa njegovom fiskalnom šifrom - u svakom slučaju lak je tamnije ciklama boje.
Golden Rose lak za nokte Color Expert 48 - roza krema
Golden Rose Protein lak - 210 - sedefasti roza 




Na sve nokte osim na domali naneti ciklama  lak za nokte
Na domali naneti mešavinu gore pomenuta dva Golden Rosa laka - sedefasti i roza kremasti (jednostaovno staviti po 1-2 kapi na alu foliju i čačkalicom ili doterom(tačkalicom) ih mešati dok se boje ne stope.



Duž sredine nokta na palcu uraditi debljom stranom dotera 6 tačaka mešavinom Golden Rose lakova.
Dodati sa svake strane još po 1 tačku kako bi dobili izgled cvtića ili deteline sa 4 lista,a treba da ih bude ukupno 3 kada završite.
Unutar svake od ove 3 deteline naneti doterom umočenim u tamno ciklama lak po dve tačke duž sredine svakog cvetića odnosno deteline i dodati im još sa strane po jednu tačkicu da bi se opet dobio izgled deteline sa  4 lista, ali manje od prethodne.
Svaku detelinu spojiti sa sledećom kosim linijicama sa strane.
Ponoviti sve potpuno isto na kažiprstu.



Sve ovo ponoviti i na domalom prstu ali prvo sa tamno ciklama bojom pa onda sa svetlijom mešavinom Golden Rose lakova.Svaku detelinu spojiti sa sledećom kosom linijom.Završiti nanoseći sjaj za nokte.
Nadam se da vam se dopada.
Ostale predloge OPI manikira i kako ih uraditi sa ili bez OPI lakova možete pogledati ovde: klik i ovde:klik




ENG:
Hello,
This is the third nail art design from OPI New Orleans collection and I will show you how to recreate it with or without OPI nail lacquers.
About the  OPI New Orleans collection you can read here:click .
The OPI team created this nail art design for upcoming season and suggested the nail polishes to recreate it:
OPI Natural Base as a base coat
and nail polishes in these shades:
"Spare me a french quarter" which is a darker shade in this design 
"Got myself into Jam-balaya"  which is a lighter shade in this design
OPI Top Coat.



I don't have OPI polishes, because they are to expensive for us in Serbia,where one bottle of OPI nail polish is 10 eur (which is average day salary in Serbia).
I know that the realistic price for OPI nail polish is about 5-7$, and please correct me if I am wrong.
So let's see what I've used to recreate this gorgeous nail art design.I tried my best with what I had.



I USED:
NSP nail polish for which I don't know the number but it is dark pink
Golden Rose nail polish Color Expert 48 - pink cream
Golden Rose with Protein  - 210 - pink pearl
I mixed Golden Rose Color Expert 48 and Golden Rose Protein nail lacquer 210 to get the similar color to OPI's Got myself into Jam-balaya.
Golden Rose Gel Look Top Coat.




HOW TO DO IT:
Apply two coats of dark pink polish to all nails excluding the ring finger.
Apply two coats of Golden Rose mixture on ring finger.
Make a 6 dots down the center of the nail on thumb finger with the thicker side of your dotting tool.Add dots to the right and left of the center line, crating a row of four leaf clovers.With dark pink color go over each dot with smaller dot. With Golden Rose mixture paint lines between the dots. Repeat on your index finger.



Repeat all steps on ring finger started with darker pink color.
Finish with regular top coat.
And that is all  :)





If you like this nail art design you could check the other OPI nail art designs I've recreated, you can see them here:click and here:click 
I hope you enjoyed this little pictorial, see you soon!





Нема коментара:

Постави коментар