18. 10. 2016.

Gotik gradijent akrilnim bojama i 3D nail art za Halloween

VIDEO TUTORIJAL JE DOLE U OKVIRU TEKSTA

Gradijent manikir je izuzetno popularan i moguće ga je uraditi na različite načine, a ja ću ovde i u videu objasniti onaj koji se meni pokazao kao najbolji i najisplativiji i što se novca i što se vremena tiče.
Takođe u videu su ubačeni linkovi ka video tutorijalima gde objašnjavam kako sam uradila 3D elemente za ovaj nail art dizajn: lobanju i cvetove. 
Link ka blog postu u kome objašnjavam kako sam uradila 3D lobanju je ovde: KLIK
LINK ka blog postu gde objašnjavam kako sam uradila 3D cvetiće je ovde: KLIK
LINK ka blog postu u kome objašnjavam kako sam uradila 3D flat ružice je ovde:KLIK


Akrilne boje koje ja koristim nisu skupe, pakovane su u staklene teglice od po 15 ml i postoje u lak i mat varijanti. Lak varijata akrilnih boja se veoma brzo suši čak i na vlažnoj podlozi palete i teže se skida sa četkica, pribora i kože od mat varijante.

Za gradijent manikir biće vam potreban i sunđer kojim se boja nanosi na nokte. Za tu svrhu su najbolji kozmetički sunđerčići - jer daju puniji efekat boje i ne krune se za razliku od kuhinjskih sunđera (za pranje sudova). Kuhinjski sunđer može da posluži - ali mu je krupnija tektura - i nakon nanošenja boje pomoću njega vide se rupice bez boje i potrebno je više puta ponoviti postupak nanošenja boje kako bi se dobio pun efekat kao pri upotrebi kozmetičkih sunđera.



Ja sam koristila "Cala" sunđere kupljene u "Aleksandru".
U pakovanju je 16 komada, cena im je 275,00 tekstura im je fina, glatka i odlični su za gradijent. Ono što je divno je što se lako seku makazama - tako da nakon što uradite jedan gradijent, samo isečete zaprljani deo, trudeći se da rez bude ravan i možete isti sunđer da koristite ponovo.

Moji nokti su urađeni NSP Prima kozmetika akrilom (NSP Acrylic Powder XXX Pink)

KORISTILA SAM:
MARABU Akrilnu boju Decormatt Dark Violet
MARABU Akrilnu boju Decorlack Black
NSP color acrylic Blue
NSP acrylic powder White
NSP Acid Free Primer
NSP UV French Gel
NSP Top Clear Gel
NSP Super Gloss

Četkicu za 3D nail art 
CALA trouglaste sunđerčiće za šminkanje


Toliko o tome, evo videa pa ako bude bilo nejasnoća nakon njega, znate da me možete pronaći na Instagramu, Facebooku,a pitanja mi takođe možete postavljati i ovde kao i ispod videa na mom YouTube kanalu.




Obzirom da sam ovaj nail art dizajn pravila spontano u toku snimanja videa - evo još jedne varijante koja mi se ipak nije dopala da bih je uvrstila u video,pa sam dizajn sa domalog nokta uradila ponovo, ali možda se nekome dopadne:

Svi ukrasi su rađeni ručno


svi ukrasi su ručno rađeni



LINKOVI:
Link ka blog postu u kome objašnjavam kako sam uradila 3D lobanju je ovde: KLIK
LINK ka blog postu gde objašnjavam kako sam uradila 3D cvetiće je ovde: KLIK

LINK ka blog postu u kome objašnjavam kako sam uradila 3D flat ružice je ovde:KLIK

NSP Prima Kozmetika KLIK 
3D Nail Art ČETKICA  KLIK 
Cala sunđerčići KLIK
AKRILNE BOJE KLIK


Toliko od mene, pozzzz :)

*ovo nije sponzorisan tekst/ni video  i sve proizvode predstavljene u tekstu i videu sam kupila sopstvenim novcem

Нема коментара:

Постави коментар