18. 10. 2016.

Kako uraditi 3D Halloween nail art : 3D LOBANJA


Za ovaj 3D dizajn biće vam potreban akril:
Likvid monomer i prah u crnoj i beloj boji kao i četkica za 3D nail art.
Ubaciću vam sve linkove ispod teksta i videa - ka proizvodima koje ja koristim trenutno. Moj blog nema sponzora i sve proizvode koje koristim u video tutorijalima sam kupila.

KORISTILA SAM:
NSP Primin Liquid Monomer Novice - sporovezujući
NSP Acrylic Powder White
NSP Color Acrylic Powder Night Dust

Četkica za 3D nail art

Osnovno u radu 3D nail arta je strpljenje  -  znači koliko god da vam se žuri ne vredi... akril ima svoje vreme sušenja i momenat kada je potreno modelirati ga, bar što se 3D nail arta tiče.
Kada "ukačite" taj momenat - to vam je 1/3 veštine potrebne za 3D dizajn akrilom, ostatak čine: odnos likvida i praha i sam rad četkicom odnosno vladanje materijalom, ali sve se da naučiti, lakše je nego što mislite :)
U videu sam napomenula da ne znam broj četkice i da ću navesti tačne dimenzije na blogu (što ću uraditi naknadno, kad se dokopam četkice koja mi je u studiju) , a sada ću vam ubaciti direktan link gde možete nabaviti istu četkicu koju ja koristim.
Takodje mislim da ni broj četkice ne znači mnogo, jer se brojevi razlikuju od proizvođača do proizvođača - tako da bi dimenzije četke na četkicama bile mnogima od koristi kada su opisi proizvoda na sajtovima i FB stranicama u pitanju (samo moje mišljenje, nikakvo pametovanje). 
Da ne dužim, evo videa, a za sva pitanja i nedoumice u vezi nail arta i možete me potražiti na mom IG profilu (@ volishpolish) i VolishPolish Facebook stranici,a pitanja možete postavljati i ovde na blogu a i ispod videa na mom YouTube kanalu.


LINKOVI:
NSP Prima Kozmetika KLIK 
ČETKICA za 3D nail art KLIK 

Нема коментара:

Постави коментар