27. 1. 2017.

Folija u Nail Artu Dizajn: Folijasto šarenilo

Volim mat i volim crnu boju i baš ovaj oblik.

Mat nokti su prelepi, ali uglavnom ih je  jako teško fotografisati a da ne izgube na lepoti koju imaju uživo.

Za ovaj dizajn sam  koristila folije koje možete kupiti kod Dragane preko Facebook stranice French Trake, ubaciću link ispod videa, a kao podloga za ovaj dizajn mi je poslužio NSP G-Lac Magnificent.



Folije koje sam  odabrala su:
Ljubičasta tamnija i svetlija, plava i zelena.
Završni je FSM koji sam izmatirala
EVO VIDEA:










I da nije ovog bloga i You Tube kanala ja bih ovaj dizajn nosila danima...baš mi se nije menjao...
Kako se vama dopada?Koja je realna cena ovakvog seta noktiju?

LINK: 
Folije možete poručiti preko Facebook stranice FRENCH TRAKE KLIK

*Ovo nije sponzorisan tekst, proizvode koje sam dobila na testiranje ne smatram sponzorstvom. 
Većinu proizvoda o kojima pišem na blogu sam kupila.

Нема коментара:

Постави коментар