6. 1. 2017.

Lako, brzo i efektno: Nail Art Dizajn Unicorn Magic

Za danas sam pripremila nešto super lako, jednostavno, brzo, a efektno.
Neko je jednom  rekao: "Manje je više", a ovaj nail art dizajn to zaista i potvrdjuje.



Bilo da ste ljubiteljka nail arta koja voli da ukrašava nokte sama, bilo da se bavite profesionalno ovim poslom, ovaj nail art dizajn se mora naći na vašem repertoaru za ovu sezonu.


Upotrebite bilo koji crni lak kao podlogu za ovaj efektan i jednostavan nail art dizajn,ali sjajno se kombinuje i sa gel lakovima ili kolor gelovima. U slučaju da koristite gel lakove - pahuljice samo nanesite na lepljivi sloj nakon "sušenja" u lampi i završite Top Coat gelom po izboru.

KORISTILA SAM:
Crni lak za nokte Golden Rose 
Unicorn Change Flake CF 223
GR Golden Rose Gel Look Top Coat

Evo i videa:

Nadam se da vam se dizajn dopada, brzo je i lako da bukvalno može svako.
Unicorn Flake ljuspice ili pahuljice su glavni sastojak ovog dizajna, a postoje u nekoliko veličina,a intenzivne boje koje bukvalno kao da teku i prelivaju se iz jedne u drugu, u zavisnosti od ugla gledanja daju drugačiji efekat i boju. Ja sam oduševljena i jedva čekam da vidim kakav će efekat biti i na dugačkim, izlivenim noktima, jer je na Instagramu prava flake histerija u nail art niši.

LINKOVI:
Unicorn Flake KLIK

Toliko od mene za ovaj put.Za sva pitanja u vezi noktiju, nege i izlivanja i nadogradnje istih možete mi se obratiti porukama putem društvenih mreža: Facebook, Instagram...




Нема коментара:

Постави коментар