12. 1. 2017.

Jednostavno i tačkasto

Današnji predlog za nail art dizajn takođe spada u one jednostavne, lake za uraditi.
Tačkasti nail art dizajn je prilično čest, a ja sam za danas izabrala da bude u prazničnim bojama i on je poslednji koji će biti u prazničnom duhu.


Nema crtanja, sve je veoma jednostavno.
Potrebno je samo na dobro osušenu belu podlogu nanositi tačkice različitih veličina i boja.
Od boja ja sam izabrala zlatnu, crvenu i tamno zelenu, a kao podlogu kreč belu.


Sledi video tutorijal i u njemu, osim što ćete videti kako sam ja na svojim kratkim noktima uradila ovaj dizajn, čućete i par korisnih saveta kako da same napravite tačkalicu kod kuće ukoliko je nemate.


KORISTILA SAM:
Lak za nokte Crisnail Vert Nuit - tamno zeleni
Lak za nokte Essie NL 59 - crveni
Lak za nokte GR Golden Rose NL61
Lak za nokte Golden Rose GR NL 242
Golden Rose GR Gel Look Top Coat

Tačkalicu ili doter u 2 veličine

VIDEO:


*Ovo nije sponzorisan tekst, svi navedeni proizvoidi su kupljeni

1 коментар: