24. 2. 2017.

KAKO MATIRATI NOKTE POMOĆU AKRILA I NOVI NEMAČKI KOLORCI KOD NAS

Kad bih mogla da imam dugačke nokte a da mi ne smetaju pri kucanju teksova, editovanju videa, čačkanja fotoaparata i kamere, sviranju...E, ali ne može...život bi mi bio previše jednostavan.
Milion puta sam pomislila da se preorijentišem na sasvim kratke forme, nosive i prihvatljive svakoj ženskoj osobi...mada ću biti uskraćena za prostor za nail art koji dugački nokti pružaju.
Super Nails Color Gel "Turquoise" 

Šta da se radi. Moram se prilagoditi. Nešto dobiješ, nešto izgubiš...

Da se vratim temi. Želim da vam osim matiranja skrenem pažnju i na nov nemački brend koji će se uskoro pojaviti u prodaji - zato budite spremne. Biće super boja, super kvaliteta, super gelova, po super cenama - i to ne samo koloraca već i gradivnih gelova, onih za pinčovanje itd kao i akril prahova -jupi jeee!!!!

Cirkoni Ali Express

Dok se ne pojave u prodaji - zapratite Facebook i Instagram stranice @nailslabmj23 gde možete da poručite bilo šta iz njihove ponude, jer su distributeri za poznate brendove na koje je većina vas uveliko navikla kao: Golden Nails, ProNails i naravno Mystic Nails.Po čemu se razlikuju od drugih? Po tome što dobijate BESPLATNU DOSTAVU za kupovinu preko 1500 dinara - što je zaista sjajno, a čekaju vas i mali pokloni uz kupovinu - a o svemu tome se informišite na njihovoj Facebook stranici Nails Lab MJ23. Inače možete ih i posetiti u njihovom maloprodajnom objektu u TC "Sloboda" Lokal 3 u Inđiji, ako vam je usput ili živite u blizini. Ubaciću vam linkove ispod videa.
Peskarenje pomoću glitera FrenchTrake i Clear Akrila

E sad što se prvog dela naslova tiče i matiranja noktića. 
Matiranje noktiju je moguće uraditi pomoću specijalnih završnih gelova ili lakova, ali i korišćenjem običnog belog polir bloka - mada u tom slučaju mat efekat ume da se izgubi nakon nekog vremena ili nakon klopice u slučaju da jedete prstićima.
Još jedan štos za matiranje je pomoću akril praha. Pre 2-3 meseca me je pozvala preko Messengera koleginica koja radi u Italiji i pitala za savet, jer je tog momenta imala klijentkinju koja je želela mat efekat na noktima pomoću akril praha. Nažalost, ja tada nisam znala da joj dam odgovor. Kasnije mi se javila i rekla da je uspela da matira nokte. Zatrpana obavezama, potpuno sam zaboravila na taj razgovor i na odluku da malo eksperimentišem sa tim čim nadjem slobodnog vremena (treba da vidite broj stavki na mojoj listi - PROBAJ/URADI)  ...Onda u nekom dopisivanju u site sate sa dragom koleginicom Bojanom - koja je vrsni majstor, ali previše skroman i nenametljiv, dodjosmo i do teme matiranja i savetovala mi je da probam pomoću akrila. 
Mat Efekat Akrilom - Hvala Bojana 

Naravno, Bojanina sugestija se ne dovodi u pitanje i zaista, mat efekat je odličan.Važno je samo ne preterati sa količinom akrila koji se nanosi preko nefiksirajućeg top coat gela,a ako vam se učini da je malo grublja površina nakon lampe, slobodno predjite nokte belim polir blokom, vodeći računa da ne skinete mat sloj, već samo pređite koliko je potrebno da skinete višak akrila.
Kako sve izgleda u praksi pogledajte u videu ispod spiska materijala koji sam koristila. 

MATERIJAL KOJI SAM KORISTILA:
NSP Clear Akril
Super Nails SN Turquoise Color Gel
FSM Završni Top Coat
Cirkoni sa AliExp



Super Nails Gelove i Akrile i korišćen Color Gel Turquoise kao i proizvode Mystic Nails, ProNails i Golden Nails možete uz besplatnu dostavu za iznose preko 1500,00 din nabaviti u Nails Lab MJ23 i kao što sam obećala evo linka njihove Facebook stranice:KLIK
Čarobnu mašavinu za peskarenje sam napravila pomoću F031 i H030 glitera French Trake KLIK



Нема коментара:

Постави коментар