20. 2. 2017.

MOJI RADOVI: BLING BLING

Obzirom da je Facebook objavio da je sav sadržaj koji se nalazi na FB zapravo vlasništvo FB, rešila sam da svoje radove objavljujem prvo ovde, kako bih sačuvala pravo na iste.

Takođe strogo vodite računa kada kačite video snimak na FB jer u slučaju da Facebook bot muziku u pozadini videa, pa makar se čula i sa radija - prepozna kao autorski zaštićenu, biće vam zabranjeno kačenje videa u  narednom periodu ili zauvek ili vam stranica/profil može biti obrisan.

E sad, da se vratim noktima i blogu. 

Nevolja sa idejama noktiju koje klijenti vide najčešće na IG profilima svetski poznatih manikir giganata, je ta što je većinom dizajn rađen na jaaaakooo dugim noktima i ako se uradi na kratkim, jednostavno, gubi na lepoti - a svaki nail tech želi da njegov rad izgleda najbolje moguće.
Takođe se i poimanje lepog nas, koji radimo nokte i koji dnevno vidimo bar 200 dobrih radova, razlikuje od poimanja lepog naših klijenata.

Sledeći problem je taj što je za bilo kakav komplikovaniji nail art potrebno odvojiti vreme , a novac neću ni da pominjem jer novac je najčešće u Srbiji zanemaren , nokti se vrlo često bukvalno poklanjaju klijentima, rad ide u bescenje.

Dakle, pokazaću vam kako izgleda dizajn sa Instagrama i kako to izgleda kada ga uradi običan smrtnik poput mene.

Ideja za ovaj dizajn je sa IG profila @lexdonails



Dizajn je uradila Lex iz salona Malishka u vlasnistvu Ane Karpove
https://www.instagram.com/lexdonails/?hl=en
https://www.instagram.com/malishka702_nails/?hl=en
Lex zaista radi fenomenalno i rad joj je prepoznatljiv, a kako sam i da li sam uspela da uradim makar sličan dizajn evo fotografija i kratkog videa



Naravno koristila sam ono čime sam raspolagala.
Za razliku od originala, nisam imala zlatne bodlje i zlatne cirkone, pa sam koristila ove koje imam multikolor - koji sijaju u svim bojama, pa su se nekako uklopili.

KORISTILA SAM:
NSP Clear akril
NSP Liquid Standard
Galaxy Gel lak Biscuit 
French Trake Gliter prah M222 M veličine
FSM završni






Нема коментара:

Постави коментар