27. 2. 2017.

BELI BAROKNI NAIL ART DIZAJN

Ovaj dizajn je veoma jednostavan i ne zahteva puno vremena za izradu.



Ko osnovu sam koristila MN Color Me Gel lak White Wedding koji ima miris skoro kao pravi lak za nokte - što me je iznenadilo i obzirom da je probudilo nostalgiju i obradovalo me.

Gel lak je mlečno bele boje pa sam ga, da bih dobila pun krečast ton nanela 3 puta i svaki sloj sušila po 2 minuta u UV lampi.
Nakon lampe ostaje blago lepljiv, što je sasvim dovoljno za nanošenje pigmenata i glitera - koje ću ovog puta preskočiti.

Drugi proizvod koji sam upotrebila je Super Nails Color Gel Metallic Gold. 
Super Nails je nov nemački brend, a osim kolor gelova ima i gradivnih gelova, akrila, gel lakova i još puno toga po super cenama i super kvaliteta.

Nanosila sam ga Nail Art četkicom No 1 i tokom izrade ovih baroknih šara - nije mrdnuo niti se razlivao tako da nisam morala da često koristim lampu kako bih zadržala nacrtanu šaru na mestu. 
Takođe potpuno se osušio iako sam šaru nanosila deblje kako bih dobila reljefni izgled.

Nakon dva minuta u UV lampi bio je potpuno suv sa blagim lepljivim slojem. Ipak iz predostrožnosti upotrebila sam lampu još 2 min.

Ceo dizajn sam prekrila nefiksirajućim završnim sjajem.



Sve proizvode možete pogledati i naravno naručiti online na Facebook stranici Nails Lab MJ23 ili možete posetiti maloprodajni objekat u Inđiji u TC "Sloboda" lokal br.3
Facebook stranica Nails Lab MJ23 KLIK


Нема коментара:

Постави коментар