10. 3. 2017.

KAKO URADITI REPTIL DIZAJN I KAKO EKSTRA ČVRSTO FIKSIRATI CIRKONE NA CELOM NOKTU

Britanska koleginica Annabel Magins me je podstakla svojim blingičastim radovima da pokušam i ja da uradim nešto slično. Često postavlja fotografije REPTIL DIZAJNA noktiju. Odlučila sam da pokušam i ja da ga uradim. Možda je malo zahtevniji što se tiče vremena, ali vredi truda.
Takodje ću pokazati i kako da EKSTRA ČVRSTO fiksirate - meni se ovaj način pokazao kao veoma efikasan čak i za one krupne komade.








Za ovaj dizajn sam koristila Super NailsColor Gel Elephant Grey
Super Nails je nova linija gelova kod nas. Gelovi se proizvode u Nemačkoj i veoma su kvalitetni.



Osim koloraca, u ponudi su i gradivni gelovi, medju kojima i oni koji su posebno namenjeni za pinčovanje, kao i gradivni gelovi koji su namenjeni veoma osetljivim osobama - jer ne peku pri vezivanju u lampi. Osim koloraca i gradivnih gelova, tu je i veliki izbor gel lakova, kameleonaca, cat eye gelova, paint gelova, 3D nail art gelova itd...Cene su više nego povoljne, a sada možete iskoristiti i promotivni period i nabaviti ih po super cenama: 4gr 250,00 15gr 850,00 ali imajte na umu da su količine ograničene.
Više informacija o gelovima možete dobiti na Instagram i Facebook stranicama @nailslabmj23 - a ja ću vam na kraju teksta ubaciti linkove pa ćete ih lako naći i zapratiti ukoliko sam vas zainteresovala. Usput, za porudžbine bilo kojih proizvoda iz ponude Le Laboratoire MJ23 u iznosu preko 1500,00 dinara imate BESPLATNU dostavu. što je zaista odlično.


Da se vratim REPTIL dizajnu za koji sam kao što sam napomenula izabrala svetlo sivu boju.
Moji nokti su kao i obično izliveni akrilom, jer ja mnogo radim i potrebni su mi čvrsti nokti. 

Ne bih više objašnjavala ništa u vezi dizajna ovde, imate fotografije kaoi video tutoriojal, a za sve nedoumice i pitanja u vezi nail arta, nadogradnje kao i izlivanja noktiju možete me potražiti na mojim Instagram i Facebook stranicama @noktizemun i @volishpolish
Što se termina i zakazivanja noktiju tiče, zakazuje se subotom za narednu nedelju, a ukoliko ostane neki slobodan termin nakon toga moguće je zakazati i tokom radne nedelje.
Evo video tutorijala, a ako vam se dopadne moj rad, bila bih zahvalna za LIKE  SHARE SUBSCRIBE


Evo linka za Nails Lab MJ23: KLIK

Нема коментара:

Постави коментар