20. 1. 2017.

Neobičan i jednostavan nail art dizajn

Danas radim jedan neobičan nail art dizajn. Neobičnost ovog nail art dizajna se ogleda u kombinaciji pune crne i prozračne tzv sheer crne boje.

Odlična stvar je što ovaj nail art može da se uradi i običnim lakovima i gel lakovima kao i kolor gelovima.

Veoma jednostavan za uraditi,ovaj nail art dizajn je idealan i za amatere što se nail arta tiče, a za salonske majstore je igrarija i spada u brzi salonski nail art, a uvek je dobro imati neki novi trik i ideju u rezervi.

Što se materijala tiče evo spiska:

Crni lak za nokte
Završni sjaj
Akrilne boje ili lakovi sledećih nijansi:
roza, žute, svetlo plave, bele

Ja sam koristila MARABU Akrilne boje - jer se brzo suše za razliku od lakova za nokte i skraćuju mi vreme rada.


Od pribora za rad potrebna vam je dvostrana tačkalica i najtanja četkica za nail art poput ove koju sam ja koristila (Nevskaya Palitra Kolinsky 1003 No 00)

Da ne dužim više, evo video tutorijala u kome možete videti postupak rada, a za sva pitanja u vezi nail arta, nadogradnje i izlivanje noktiju, možete me potražiti na mojim Instagram i Facebook stranicama: @noktizemun i @volishpolish




Нема коментара:

Постави коментар