22. 1. 2017.

Kako da uštedite i do 2000 dinara kupovinom četkica za nail art: Šta sam to i gde kupila, cenu, utiske, pogledajte u videu

Pomislila sam da bi možda bilo dobro da pišem o materijalu koji koristim, kupujem, čime sam zadovoljna, šta sam poručivala itd...
Možda bude nekome od koristi.

Za početak sam odabrala da to budu ove slikarske četkice koje su mi upravo stigle i koje sam bukvalno pre sat vremena otpakovala - a bile su umotane u 10001 karton kako bi neoštećene stigle iz Kruševca gde se prodavnica nalazi. Staviću vam link dole na kraju teksta ispod videa, a biće i na YouTube-u i to u opisu ispod videa.

Četkice sam naručila po preporuci koleginice koja ih koristi i hvala joj na tome, jer mi je uštedela enormnu količinu novca, obzirom da slične četkice koštaju 10 puta više.

Video sam snimila brzinski izmedju klijenata, pa sve što pričam je tako kako jeste - uživo i bez montaže.



LINKOVI:
La Ram Shop gde sam kupila četkice KLIK

*Ovo nije sponzorisan tekst,proizvode koje pominjem sam kupila

1 коментар: